Splošni pogoji



Spoštovani kupci!

Podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p. vam omogoča elektronski nakup osebne varovalne opreme preko spletne trgovine
https://doro.si/. Omogočamo vam nakup zaščitnih delovnih oblačil, delovnih rokavic, delovne obutve, zaščite dihal, zaščite sluha, zaščite oči, zaščite glave ter še mnogo več. Odlikujejo nas ugodne cene in kvaliteta ter najenostavnejše kupovanje 24 ur dnevno. Uporaba storitve spletne trgovine https://doro.si/ je brezplačna.

Podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p. upravlja spletno trgovino
https://doro.si/ in je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »ponudnik«). Ob registraciji v spletno trgovino https://doro.si/ obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Uporabnikovo geslo je znano le uporabniku in je zasebno. Uporabnike naprošamo, da v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopa le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
https://doro.si/ so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine https://doro.si/, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

Podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p. kot ponudnik in prodajalec in uporabnik kot kupec medsebojne obveznosti v zvezi z elektronskim nakupom v spletni trgovini
https://doro.si/ urejata z naslednjimi splošnimi pogoji.


POSTOPEK REGISTRACIJE IN VERIFIKACIJE

Ob registraciji obiskovalec spletne trgovine
https://doro.si/ vnese svoj e-naslov in izbere eno od ponujenih možnosti: tip uporabnika je lahko fizična oseba (potrošnik) ali pravna oseba (kakršna koli oblika organizacije z davčno številko).

V kolikor e-naslov še ni v bazi poslovnih partnerjev podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p., je na obiskovalčev e-naslov poslana povezava (link). Obiskovalec s klikom na povezavo v elektronski pošti sproži nadaljnji postopek registracije, ob čemer je preusmerjen nazaj v aplikacijo registracije na spletni trgovini
https://doro.si/.

V nadaljnjem postopku obiskovalec vnese kontaktne podatke, ki jih je možno spreminjati in dodatno oblikovati tudi kasneje v rubriki VAŠ RAČUN
Osebne informacije.

V kolikor je obiskovalec izbral za tip uporabnika pravno osebo, ga bo sistem prosil le za vpis imena podjetja in identifikacijske številke podjetja. Sistem bo v javni bazi pravnih subjektov preveril podatke in jih sam napolnil v registracijski obrazec. Uporabnik lahko podatke še dopolni ali popravi in nadaljuje postopek registracije s potrditvijo.

V kolikor obiskovalec v začetku registracijskega postopka vnese elektronski, ki se že nahaja v bazi poslovnih partnerjev podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p., bo sistem obiskovalcu javil, da uporabnik s tem elektronskim naslovom že obstaja. V tem primeru lahko uporabnik uporabi aplikacijo »Pozabil sem geslo« in z vpisom elektronskega naslova pridobi novo uporabniško in geslo na vpisani elektronski naslov.

V kolikor pa se želi prijaviti nov uporabnik (elektronski naslov še ni vpisan v bazi poslovnih partnerjev podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p.), vendar z davčno ali matično številko podjetja, ki pa je v bazi poslovnih partnerjev podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p. že zabeleženo in s podjetjem Doro, Doroteja Golenko, s.p.  posluje po posebnih pogojih, bo zaradi zagotavljanja varnosti spletnega naročanja pravnih subjektov, sprožen postopek verifikacije.
Obiskovalec bo postopek registracije lahko dokončal in pridobil uporabniško ime in geslo, s čemer mu bo omogočeno naročanje in kupovanje po splošnih pogojih vse do zaključka verifikacijskega postopka. O tem bo uporabnik med registracijskim postopkom obveščen preko elektronske pošte.

Na sedež podjetja v imenu katerega se je nov uporabnik registriral kot pravna oseba, bo poslan zahtevek za verifikacijo novo prijavljenega uporabnika. Ko podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p.,  prejme potrjeno verifikacijo s strani podjetja, v imenu katerega se je uporabnik registriral, bodo uporabniku spremenjeni pogoji in naročal ter kupoval bo lahko pod posebnih pogojih, ki veljajo za to podjetje.


CENE

Cene so predstavljene kot:

 


Spletne cene – so cene, ki veljajo za registrirane uporabnike spletne trgovine
https://doro.si/. v primeru izvedbe nakupa preko spletne trgovine https://doro.si/ skladno s plačilnimi in dostavnimi pogoji veljavnimi za spletno trgovino https://doro.si/ s priloženim bonom (bon se nahaja na natisnjenem PDF ponudbi izdelka s spletne trgovine https://doro.si/, v kolikor je ta bon pri določenem izdelku na voljo).


Trenutne akcijske cene – cene, ki veljajo za nakup v določenem obdobju, ali do določenega datuma, ki je jasno razviden iz ponudbe na spletni strani ali iz ostalih medijev oglaševanja in obveščanja.


Cene za zadnje kose – cene, ki veljajo za nakup blaga z oznako ZADNJI KOSI s katero so označeni izdelki, ki se umikajo iz redne prodaje zaradi prenove programov in linij.

V nobeni od predstavljenih cen ni vključen davek na dodano vrednost (DDV). V ceni je DDV vključen le, če je to v posameznem primeru izrecno določeno. Uporabnik spletne trgovine
https://doro.si/ lahko cene pregleduje na privzeti način (brez DDV) ali pa z enostavnim klikom spremeni prikaz v cene, ki vsebujejo DDV.

Cene, prikazane na spletnem naslovu
https://doro.si/, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene časovne veljavnosti. Od trenutka sklenitve prodajne pogodbe (potrditve naročila) so vse cene in drugi pogoji fiksirani in zavezujejo ponudnika in kupca. Pri pravnih osebah, ki imajo v času med potrditvijo naročila in odpremo, zaustavljeno odpremo zaradi zamujenih plačil, ima ponudnik pravico do odstopa od pogojev naročila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Pogoji nakupa na odloženo plačilo so predmet ločenega dogovora med kupcem in podjetjem Doro, Doroteja Golenko, s.p.


DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE

Obrazložitev besednih zvez:
Predvideni rok odpreme
– je rok odpreme blaga iz skladišča Visole, Slovenska Bistrica izračunan na podlagi trenutnih zalog in povprečnih rokov dobave s strani dobavitelja .
S predvidenim rokom odpreme operiramo pred potrditvijo naročila s strani ponudnika
Rok odpreme – je predviden rok v katerem bo ponudnik naročeno blago, ki je v predvideni zalogi, odpremil iz skladišča. V kolikor blago ni na zalogi v skladišču v trenutku potrditve naročila, veljajo predvideni roki odpreme na potrditvi naročila.
Predvideni roki odpreme in roki odpreme se lahko razlikujejo v primeru, da mine dalj časa med izračunom teh rokov in potrditvijo naročila, oziroma v primeru večjega zanimanja za določene proizvode.

Dostava naročenega blaga se izvaja preko različnih ponudnikov paketne distribucije, ki blago dostavijo do kupca v vse kraje v Sloveniji. Prevoznika paketne distribucije izbere ponudnik, ki ima pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Ob dostavi blaga kupec prejme obrazec za vračilo artiklov, garancijski list v kolikor izdelek ima garancijski list priložen v originalu in obrazec za uveljavljanje reklamacije, z dodatnimi informacijami o poteku posameznega postopka.

1. Dostava izdelkov - DASSY


Blago, ki je na zalogi se odpremi predvidoma isti ali naslednji delovni dan po potrjenem naročilu (ne velja ob vikendih in praznikih), ostalo blago pa v odpremnih rokih navedenih na potrditvi naročila, okvirno od 7 do 21 dni. V primeru, da je uporabnik naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

2. Dostava in stroški dostave izdelkov ostalega prodajnega programa

Rok odpreme prične teči isti delovni dan, v primeru prejema nakazila/plačila do 12:00 ure delovnega dne, sicer pa prvi delovni dan po prejemu nakazila/plačila.
Dostava, za vsa naročila s skupno vrednostjo naročenega blaga nad 150,00 EUR brez DDV, je brezplačna. V primeru, da je skupna vrednost naročila manjša od 150,00 EUR brez DDV, podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p. zaračuna stroške dostave v znesku 4,00 EUR ter DDV.


POSTOPEK NAKUPA PREKO SPLETNE TRGOVINE https://doro.si/


Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. V rubriki VAŠ RAČUN
https://doro.si/moj%20ra%C4%8Dun lahko uporabnik pregleduje oddana naročila, odprte predračune, račune in neodpremljeno blago z odpremnimi roki ter morebitne druge dokumente.

Postopek nakupa se odvije v treh korakih:

1. Korak: Pregled košarice


V tem koraku naročnik pregleda košarico, če vsebuje vse izdelke v pravilnih količinah, kot jih želi naročiti. V tem koraku lahko briše pozicije, na posameznih pozicijah spreminja količine in vpiše promocijsko kodo za popust v kolikor jo ima.


Uporabnik lahko zapusti košarico in nadaljuje s pregledovanjem in naročanjem. Izdelki in količine, ki so že bile vnesene v nakupovalni košarici, bodo ostali nespremenjeni.


Ko si uporabnik uredi košarico, preide v naslednji korak nakupa s pomočjo gumba »Nadaljuj na blagajno«. Vsebino košarice lahko v vsakem koraku nakupa, vse do zaključka naročila, uporabnik spreminja. V vsakem koraku se je mogoče vrniti nazaj.

2. Korak: Podatki za nakup


V tem koraku naročnik izbere način dostave in način plačila.
Kupec lahko izbira med naslednjimi načini dostave:
a. Paketna dostava Gold Ekspres d.o.o.

b. Paketna dostava Pošta Slovenije


Kupec lahko izbira med naslednjimi načini

plačila:
a. Plačilo z bančnim nakazilom

b. Plačaj s Paypalom
c.
Plačajte z debetno ali kreditno kartico Mastercard / Visa

d. Plačaj s plačilom ob prevzemu


3. Korak: Potrditev nakupa


V tem koraku naročnik še enkrat pregleda vsebino košarice, vnesene podatke in vnesene načine izvršitve naročila. Obkljuka
»Strinjam se in brezpogojno sprejemam pogoje poslovanja« in z gumbom “Naročilo z obveznostjo plačila”, bo naročilo zaključeno in s tem se naročnik strinja s plačilom.

Obdelava naročil v podjetju Doro, Doroteja Golenko, s.p.


Osebje v podjetju Doro, Doroteja Golenko, s.p. bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo prejetih naročil pričelo takoj po prejemu ustrezno oddanega naročila (prejem naročila/prejem plačila).

Vsem, ki bodo svoj nakup želeli poravnati po predračunu bo ta namen osebje podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p., med rednim delovnim časom, ob 13.00 uri in ob 15.00 uri preverjal prilive na transakcijski račun podjetja. Redni delovni čas podjetja za stranke je vsak delovni dan od ponedeljka do petka od 7:00 do 15:00 ure.

Odprema blaga


Podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p.  bo v času odpremnih rokov iz potrditve naročil blago pripravil in odposlal na izbrani naslov dostave in o tem po elektronski pošti obvestil kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe. V kolikor določenega blaga v času potrditve naročila ne bo na zalogi v skladišču Visole, Slovenska Bistrica, tako da bo dobava delna, bo blagu in dobavnici priložen seznam odprtih postavk z odpremnimi roki. O odposlani pošiljki v primeru poštne dostave na naslov bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Poštna dostava: Naročeno blago bomo kupcu dostavili na izbrani naslov preko dostavne službe. V kolikor ima kupec v svojem profilu že vnesenih več naslovov, lahko izbira med njimi, lahko pa v tem koraku tudi doda povsem nov željeni naslov dostave. Izdelki, ki so v času potrditve naročila na zalogi, bodo odposlani predvidoma še isti delovni dan (v primeru prejetega nakazila/oddanega naročila ob delovniku do 12:00 ure), oziroma naslednji delovni dan. Dostavna služba bo pošiljko dostavila predvidoma naslednji delovni dan.


PLAČILA IN PLAČILNI POGOJI

Naročila, računi in odprte postavke so v elektronski obliki shranjeni na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu na spletni strani
https://doro.si/ (Vaš račun).

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

Plačilo po predračunu / z bančnim nakazilom: Po oddaji predračuna bo kupec preko elektronske pošte prejel predračun z vsemi podatki za plačilo v PDF obliki. Znesek predračuna lahko poravna s pomočjo nakazila na TRR račun podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p
.. številka SI56 1010 0005 8233 072, ki je odprt pri Banka Intesa Sanpaolo d.d.. Nakazilo lahko opravi preko posebne položnice ali z uporabo BN02 obrazca v spletni banki. Po prejeti transakciji nakazila na TRR podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p., bo kupec o tem obveščen po elektronski pošti s priloženo potrditvijo naročila z odpremnimi roki za naročene izdelke. Predračun je za kupca do plačila zneska neobvezujoč. Kupec lahko od naročila odstopi na način, da predračuna ne plača. Predračun postane po poteku veljavnosti neveljaven in neobvezujoč za ponudnika, tudi v primeru, če kupec plača predračun po poteku veljavnosti.

Plačilo s kreditno kartico Mastercard / Visa: Po oddanem naročilu, bo kupec preusmerjen na spletno aplikacijo varnega bančništva, kjer bo lahko plačilo zneska za naročeno blago takoj opravil. Znesek nakupa bo pri banki le rezerviran in bo z kupčevega računa odtegnjen šele, ko bo blago pripravljeno na odpošiljanje iz našega skladišča Visole, Slovenska Bistrica. V primeru delne dobave bo tudi znesek odtegnjen delno. Po oddaji naročila ni več možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik v posameznem primeru.


Plačilo z odloženim plačilom (Valutno plačilo):
V kolikor ima uporabnik s podjetjem Doro, Doroteja Golenko, s.p.
 dogovorjene posebne pogoje (plačilo na valuto), uporabnik zaključi nakup z izbiro valutnega plačila. Kupljeno blago do plačila ostaja v lasti podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p. V primeru zamude s plačilom ima Doro, Doroteja Golenko, s.p. pravico, da kupcu zaračuna zakonske zamudne obresti, ki jih je kupec dolžan plačati v 8 dneh od datuma izdaje. V primeru zamujanja plačil, si Doro, Doroteja Golenko, s.p. pridržuje pravico do zaustavitve dobav. Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.

 

Plačilo po povzetju: Če želite plačati ob prevzemu na dom ob dostavi Pošte Slovenije ali Gold Ekspres morate pripraviti gotovino ali (ponekod) plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, BA Maestro, Diners Club). Plačilo z vrednotnicam ni mogoče.


VRAČILO BLAGA


Od pogodbe lahko potrošnik fizična oseba odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu bo ponudnik vrnil vsa opravljena plačila in sicer takoj, ko bo mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Prejeto blago in originalno embalažo mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

 

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

 

Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko potrošnik predloži podjetju z nedvoumno izjavo https://doro.si/reklamacijski_zapisnik.pdf , iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. 

 

Blago lahko v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe potrošnik vrne na dva načina:
• kupljeno blago pošlje z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov Doro, Doroteja Golenko, s.p., Visole 167A, 2310 Slovenska Bistrica, s pripisom Vračilo blaga. Neposredne stroške vračila krije potrošnik.


V kolikor vrednost naročila znaša manj kot 500,00 EUR brez DDV, ima kupec pravico, da brez pojasnila naročene izdelke vrne ponudniku. S tem se kupcem zagotovi, da lahko izdelke, v kolikor ne ustrezajo njihovim pričakovanjem, vrnejo podjetju Doro, Doroteja Golenko, s.p.

Blago mora biti vrnjeno v roku 8 dni od prejema naročenega blaga. Kupljeno blago, ki ga kupec želi vrniti mora biti ob vrnitvi nerabljeno, nepoškodovano, v nepoškodovani embalaži, v nespremenjeni količini, z računom in vso pripadajočo dokumentacijo
Blago naj kupec pošlje na naslov: Doro, Doroteja Golenko, s.p., Visole 167A, 2310 Slovenska Bistrica, s pripisom Vračilo blaga.

Podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p., bo kupcu v primeru pravilno vrnjenega blaga, plačano kupnino vrnilo in sicer izključno preko osebnega bančnega računa – tega morate v postopku vračila sporočiti. Gotovine ne izplačujemo! Kupnina bo na osebni bančni račun vrnjena v roku 5 dni od prejema izdelkov nazaj v skladišče.


Podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p., bo kupcu v primeru pravilno vrnjenega blaga, plačano kupnino vrnilo in sicer izključno preko osebnega bančnega računa – tega morate v postopku vračila sporočiti. Gotovine ne izplačujemo!

Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (npr.: individualni vložki za čevlje, individualni čepki, individualna oblačila, potiskani in izvezeni artikli...).
Odstop od pogodbe ni mogoč tudi pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je izven rednega prodajnega asortimana ponudnika. V tem primeru je kupec pri ponudbi opozorjen.

Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p., Visole 167A, 2310 Slovenska Bistrica, Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe z zahtevo po elektronski pošti
info@doro.si ali po telefonu 040 422 438.


REKLAMACIJE IN GARANCIJE

Stvarne napake
Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošniki
Potrošnik uveljavlja svoje pravice tako da o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Obvestilo o napaki kupec ponudniku sporoči osebno, preko elektronske pošte ali ga pošlje na naslov Doro, Doroteja Golenko, s.p., Visole 167A, 2310 Slovenska Bistrica, zaželjeno na predloženem obrazcu Reklamacija, ki se nahaja na zadnji strani računa. Obrazec Reklamacija kupec najde tudi v spletni trgovini 
https://doro.si/reklamacijski_zapisnik.pdf

 ali ga prejme na zahtevo pri ponudniku preko e-pošte info@doro.si ali telefona 040 422 438.


Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine garancijski rok proizvajalcev, odkar je bila stvar izročena. Garancijski roki so skladni z zakonodajo o osebni varovalni opremi in trgovinskimi uzancami in določeni s strani proizvajalcev izdelkov.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.


V kolikor pri kupcu prejeta količina odstopa od količine na dobavnici in računu, je dolžan pisno obvestiti osebje v podjetju Doro, Doroteja Golenko, s.p. takoj ob prejemu blaga, najkasneje pa naslednji delovni dan.

Ponudnik, podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p. mora ob sprejemu reklamacije, če napaka ni sporna, čimprej, oziroma najpozneje v roku osmih dni, ugoditi zahtevi kupca, v nasprotnem primeru pa v enakem roku kupcu odgovoriti na zahtevo.

Za spletno reševanje potrošniških čezmejnih sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev se potrošniki lahko obrnejo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home2.show&lng=SL

 

 

GARANCIJA


Iz Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Ur.l. RS, št. 98/2004)
Blago, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, je blago, katerega brezhibno delovanje se zagotavlja z vzdrževanjem ali zamenjavo njegovih sestavnih delov. To velja tudi za blago, ki se kupuje samostojno, uporablja pa se kot sestavni del drugega blaga. Minister, pristojen za gospodarstvo, izda predpis, s katerim določi blago iz prvega odstavka tega člena ter podrobneje uredi garancijske obveznosti za posamezne vrste blaga, zlasti pa najkrajši garancijski rok in čas po preteku garancijskega roka, v katerem je proizvajalec dolžan zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate.


Za blago za katero se izda garancija za brezhibno delovanje mora proizvajalec ali prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe izročiti potrošniku garancijski list, navodila za sestavo in uporabo in seznam pooblaščenih servisov. Pri tem je dolžan zagotoviti pooblaščeni servis, razen če sam ne opravlja te dejavnosti. Pooblaščen je tisti servis, ki ima veljavno pooblastilo proizvajalca, da lahko izvaja servisna dela na proizvodih in ima sklenjeno pogodbo za dobavo originalnih rezervnih delov. Garancijski list mora biti za potrošnika lahko razumljiv. Kadar je izdelek namenjen prodaji na ozemlju Republike Slovenije, mora biti garancijski list v celoti v slovenskem jeziku.

 

Proizvajalec je dolžan zagotoviti popravilo in vzdrževanje izdelka, za čas garancijskega roka oziroma njegovega podaljšanja brezplačno, po poteku le tega pa proti plačilu tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo. Tudi po preteku garancijskega roka je proizvajalec dolžan potrošniku zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate. Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu.


Garancijski list mora vsebovati zlasti naslednje podatke:
1. firmo in sedež dajalca garancije;
2. firmo in sedež prodajalca, razen če ta ni hkrati dajalec garancije;
3. datum izročitve blaga;
4. podatke, ki identificirajo blago;
5. izjavo dajalca garancije, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku;
6. ozemeljsko območje veljavnosti garancije;
7. trajanje garancijskega roka;
8. za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, čas po preteku garancijskega roka, v katerem dajalec garancije zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate;
9. opozorilo, da garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
 


Proizvajalec ima vse obveznosti po zakonu tudi, če garancija ni obvezna, pa jo je javno obljubljal (prostovoljna garancija).
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.


Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

 

Podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p.  svojim kupcem ne obljublja garancije, saj garancija za proizvode, ki so predmet prodaje podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p. ni obvezna. Podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p. pa svojim kupcem omogoča možnost vračila/zamenjave/reklamacije kupljenega blaga.

 


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zbiranje osebnih podatkov
Z izpolnitvijo obrazca kupec dovoljuje, da podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p.
kot upravljalec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje, hrani in posreduje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek, telefon, elektronski ali navadni naslov. Poleg podatkov, ki jih kupec vnese ob izpolnitvi pristopnega obrazca, se zbirajo tudi naslednji podatki o nakupu: naziv artikla, količina artikla, enota mere, šifra artikla, cena na enoto mere, vrednost nakupa, čas nakupa, številka dokumenta o nakupu – računa, ugodnosti: stanje/unovčene/izdane, popusti doseženi z nakupom s kartico zvestobe na posameznem artiklu.

Doro, Doroteja Golenko, s.p., zbira vaše podatke v primeru izvedbe spletnega nakupa, nakupa na podlagi zahteve poslane na sedež podjetja, naročila kuponov, e-kuponov ter naročilu na e-novice, ostale e-publikacije, v primeru anketiranja, nagradnih iger in podobnih aktivnosti. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani
https://doro.si/ za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov (naročilo kuponov ali e-kuponov, naročila na e-novice), ki se lahko uporabljajo za drugačne namene.

S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Doro, Doroteja Golenko, s.p.
da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletne trgovine https://doro.si/ in podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p. ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.

Varovanje osebnih podatkov
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta ali na drug, zgoraj opisan način, v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in v skladu z evropsko zakonodajo (direktive EU 95/46/EC, 2002/58/EC in sporazumi ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189).

Uporabnik z izpolnitvijo obrazca in s sprejetjem teh splošnih pogojev tudi potrjuje, da je seznanjen s pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami ZVOP-1.

Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb.


SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p. lahko v vsakem trenutku spremeni splošne pogoje poslovanja, če to zahtevajo vzroki tehnične, komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti.

O spremembi splošnih pogojev poslovanja mora podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p. uporabnika na primeren način obvestiti. Za primeren način se šteje objava na spletni strani
https://doro.si/ .


ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Podjetje Doro, Doroteja Golenko, s.p., ni odgovorno za morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij prav tako pa tudi ne za primere, da dostop in uporaba informacij na teh spletnih straneh ni mogoča.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Prepovedano je kopiranje besedila in slik brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja Doro, Doroteja Golenko, s.p.


PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja, Doro, Doroteja Golenko, s.p. Visole 167A, 2310 Slovenska Bistrica. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
 
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost spora kupca, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Mariboru.

 

 

 

Varovanje osebnih podatkov in Izjava o zasebnosti



Varovanje osebnih podatkov in Izjava o zasebnosti

V nadaljevanju vam želimo predstaviti informacije o tem, kako poteka obdelava vaših osebnih podatkov, ko uporabljate naše spletno mesto. Če v naslednjih poglavjih ni navedeno drugače, pravna podlaga za obdelavo vaših osebnih podatkov izhaja iz dejstva, da je takšna obdelava nepogrešljiva za dostop do funkcij spletnega mesta, ki ga zahtevate. V tem dokumentu opisujemo, kako uporabljamo in obdelujemo vaše osebne podatke.

Tukaj najdete navodila o tem, kako nas kontaktirati v primeru vprašanj o osebnih podatkih. Na ta vprašanja bomo z veseljem odgovorili.

 

Prosimo vas, da si preberete tudi našo Izjavo o piškotkih, kjer boste izvedeli, kako  https://doro.si/ uporablja piškotke in podobno tehnologijo. Podjetje , Doro, Doroteja Golenko, s.p., ki upravlja spletno trgovino Doro (https://doro.si/) se pri svojem poslovanju zavzema za korektno uporabo osebnih podatkov. Zraven nakupov v spletni trgovini se lahko prijavite tudi na prejemanje naših novic in obvestil o ugodnostih in popustih. Hkrati pa vam ponujamo članstvo v klubu ugodnosti Doro.

Ta izjava o zasebnosti velja za vse vrste informacij, ki jih zbiramo. Izjavo o zasebnosti bomo občasno spreminjali. Če vam vaša zasebnost veliko pomeni, redno obiskujte to stran in izvedeli boste vse o spremembah.

Če bomo vnesli spremembe v Izjavo o zasebnosti, ki bodo vplivale na vas (na primer, če nameravamo obdelovati vaše osebne podatke za druge namene, kot so bili v preteklosti navedeni v tej Izjavi o zasebnosti), vas bomo o tem obvestili, preden bomo začeli z novimi dejavnostmi.

Pomembno: če se s to Izjavo o zasebnosti ne strinjate, morate prenehati uporabljati naše storitve. Če se z našo Izjavo o zasebnosti strinjate, lahko dalje spremljate naše objave.

 

Kakšne vrste osebnih podatkov zbiramo?

https://doro.si/ zbira in uporablja osebne podatke, ki nam jih posredujete. Za prijavo na novice zadostuje podatek o vašem elektronskem naslovu. Za nakup v spletni trgovini potrebujemo podatke o imenu in priimku, naslovu in kraju bivanja, naslovu za pošiljanje naročenega blaga, naslovu elektronske pošte (uporabniško ime), geslu v enkriptirani (šifrirani obliki), ostale podatke, ki jih uporabnik vnese pri registraciji v spletno trgovino.

Osebni podatki, ki jih zbiramo samodejno

Tudi če pri nas ne naročite storitve, ob vašem obisku naše spletne strani ali aplikacij avtomatsko zbiramo določene podatke. Ti vključujejo vaš IP-naslov, datum in čas dostopa do naših storitev, strojno in programsko opremo ali brskalnik, ki ga uporabljate, in podatke o operacijskem sistemu vašega računalnika, različici aplikacije in jezikovne nastavitve.

Zbiramo tudi podatke o klikih in prikazanih straneh. V sklopu delovanja spletnih strani uporabljamo tudi piškotke. Več o piškotkih lahko preberete v Izjavi o uporabi piškotkov.

Če uporabljate mobilno napravo, zbiramo tudi podatke, ki identificirajo vašo mobilno napravo, nastavitve in karakteristike naprave.

 

Za kakšne namene zbiramo in uporabljamo vaše osebne podatke?

Zbrane vaše osebne podatke uporabljamo na več načinov. Vaše osebne podatke bomo uporabljali za:

1. pošiljanje elektronskih novic, vabil in obvestil,

2. za nakupovanje v naši spletni trgovini,

3. komuniciranje z vami (z vami smo v stiku tudi v drugih primerih, med drugim prek elektronske pošte, navadne pošte, telefona ali SMS sporočila - izbrana metoda je odvisna od kontaktnih informacij, ki ste jih delili z nami),

4. izboljšanje naših storitev (osebne podatke uporabljamo tudi v analitične namene kot del našega truda, da izboljšamo naše storitve in izkušnje uporabnikov. Podatke pa lahko uporabimo tudi za testiranje, odpravljanje težav in izboljšavo delovanja in kakovosti naših spletnih storitev. Glavni cilj je optimizacija in prilagajanje naše spletne platforme vašim potrebam, zaradi česar je našo stran lažje in bolj prijetno uporabljati. Prizadevamo si, da za te analitične namene uporabljamo le psevdonimizirane podatke.),

5. za pravne zadeve (poleg naštetega moramo v nekaterih primerih uporabiti vaše podatke za reševanje pravnih sporov, za regulativne preiskave in skladnost ali za upoštevanje zakonitih zahtev organov pregona.).

Razen zgoraj navedenih podatkov bomo izključno za potrebe dokazovanja osebne privolitve zbirali podatek o naslovu spletne strani, na kateri je bila dana privolitev ter vašem IP naslovu, ko ste dali privolitev in čas privolitve in druga sporočila, ki nam jih boste poslali za izvrševanje vaših pravic v zvezi z varstvom osebnih podatkov.

Za namene spremljanja odjav in omejitev obdelave bomo zbirali datum odjave oziroma omejitve obdelave ter elektronska sporočila s katerimi ste bili obveščeni o odjavi in druga sporočila, povezana z izvrševanjem vaših pravic v zvezi z varstvom osebnih podatkov. Imate pravico, da se od elektronskih novic in obvestil oziroma vabil na dogodke kadarkoli odjavite oziroma prekličete vašo privolitev.

Z vsakim sporočilom, ki bo vseboval novico, obvestilo ali vabilo, bomo poslali tudi povezavo na spletno stran z enostavno odjavo oziroma preklicem privolitve, vaš preklic privolitve pa lahko vedno sporočite tudi na elektronski naslov info@doro.si .

Osebne podatke bomo obdelovali tako dolgo, dokler ne bomo prejeli vaše zahteve za odjavo, ki samodejno pomeni preklic privolitve. Po prejemu zahteve za odjavo ne bomo več uporabljali zbranih osebnih podatkov za pošiljanje elektronskih novic oziroma vabil na dogodke ter za potrebe profiliranja. Po odjavi oziroma preklicu privolitve bomo podatke izbrisali v roku 30 dni. Preklic privolitve ne vpliva na zakonitost obdelave na podlagi privolitve pred njenim preklicem. Zbrane osebne podatke bodo obdelovali naši zaposleni, ki so zadolženi za pošiljanje novic in obvestil po elektronski pošti ter skladno s predpisi naša pooblaščena oseba za varstvo podatkov.

Pri obdelavi vaših osebnih podatkov na zgoraj opisani način upoštevamo naslednje pravne podlage: Za namen a) potrebuje https://doro.si/ vašo privolitev. Za namena b) in c) se https://doro.si/ sklicuje na pravno podlago, da je obdelovanje osebnih podatkov nujno za izvajanje pogodbe. Če potrebni osebni podatki niso posredovani, https://doro.si/ ne more izvesti storitve niti ne more zagotoviti pomoči uporabnikom. Za namen d) se https://doro.si/ sklicuje na svoj zakonit poslovni interes, da zagotavlja svoje storitve, preprečuje prevare in izboljšuje svoje storitve. Kadar bodo osebni podatki uporabljeni za zakonit interes https://doro.si/ ali tretje osebe, bo https://doro.si/ vedno uravnotežil vaše pravice in interese za zaščito vaših osebnih podatkov s pravicami in interesi zavas.si ali tretje osebe. Za namen e) se https://doro.si/, kjer je ustrezno, sklicuje tudi na izpolnitev zakonskih obveznosti (kot so npr. zakonite zahteve organov pregona).

Kontaktni podatki

Upravljavec osebnih podatkov za to privolitev je: Doro, Doroteja Golenko, s.p. Visole 167A, 2310 Slovenska Bistrica, info@doro.si, 040 422 438

Pooblaščena oseba za varstvo podatkov upravljavca je: Doroteja Golenko

V skladu z splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov in slovensko zakonodajo, vas posebej obveščamo, da imate naslednje pravice:

Pravica dostopa

Imate pravico preveriti ali o vas zbiramo osebne podatke in v tem primeru imate pravico tudi do vpogleda v te podatke. Če kot posameznik želite, da preverimo ali o vas zbiramo osebne podatke, lahko to pisno zahtevate po elektronski pošti.

Pravica do izbrisa (»pravica do pozabe«)

Kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, imate pravico doseči, da brez nepotrebnega odlašanja izbrišemo osebne podatke v zvezi z vami, mi pa imamo obveznost osebne podatke brez nepotrebnega odlašanja izbrisati v naslednjih primerih:

• posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, obdelavi ugovarja (glejte pravico do ugovora),

• če posameznik prekliče privolitev, na podlagi katere poteka obdelava,

• osebni podatki so bili obdelani nezakonito,

• osebne podatke je treba izbrisati zaradi izpolnitve zahtev v predpisih.

• Izbrisa ne bomo izvedli, če je obdelava osebnih podatkov potrebna:

• za izpolnjevanje pravne obveznosti obdelave na podlagi predpisov,

• za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov.

Če kot posameznik želite, da vaše osebne podatke izbrišemo, lahko to pisno zahtevate. Pravico do izbrisa lahko uveljavljate samo v omejenih primerih, ki so našteti zgoraj.

Pravica do popravka

Kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, imate pravico doseči, da brez nepotrebnega odlašanja popravimo netočne osebne podatke v zvezi z vami.

Ob upoštevanju namenov obdelave imate pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave.

Pravica do ugovora

Ker osebne podatke obdelujemo za namene neposrednega trženja, imate kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico, da kadar koli ugovarjate obdelavi osebnih podatkov v zvezi z vami za namene takega trženja, vključno z oblikovanjem profilov, kadar je povezano s takim neposrednim trženjem.

Pravica do omejitve obdelave

Kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, imate pravico doseči, da omejimo obdelavo v primeru:

• če oporekate točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki nam omogoča preveriti točnost osebnih podatkov,

• je obdelava nezakonita in kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, nasprotujete izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahtevate omejitev njihove uporabe,

• osebnih podatkov ne potrebujemo več za namene obdelave, temveč jih za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov potrebujete sami kot posameznik, na katerega se nanašajo,

• ste kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, vložili ugovor v zvezi z obdelavo, dokler ni ugotovljeno ali naši zakoniti razlogi kot upravljavca prevladajo nad vašimi razlogi kot posameznika.

Če ste kot posameznik zahtevali omejitev iz navedenih razlogov, potem lahko podatki le še shranjujemo, vse druge vrste obdelav pa lahko izvajamo le:

• z vašo privolitvijo kot posameznika, na katerega se ti nanašajo,

• za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov,•

zaradi varstva pravic druge fizične ali pravne osebe ali

• zaradi pomembnega javnega interesa Unije ali države članice.

• Pred preklicem (torej prenehanjem) omejitve obdelave osebnih podatkov vas moramo o preklicu omejitve obvestiti kot posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Če smo zavrnili vašo zahtevo po izbrisu podatkov ali pa želite le omejiti obdelavo vaših osebnih podatkov, lahko pisno zahtevate, da omejimo obdelavo vaših osebnih podatkov. Pravico do omejitve lahko uveljavljate samo v omejenih primerih, ki so našteti zgoraj.

Pravica do pritožbe nadzornemu organu

Brez poseganja v katero koli drugo upravno ali pravno sredstvo imate kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, pravico, da vložite pritožbo pri nadzornem organu, zlasti v državi članici, v kateri imate običajno prebivališče, v kateri je vaš kraj dela ali v kateri je domnevno prišlo do kršitve, če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši Splošno uredbo o varstvu podatkov.

Nadzorni organ, pri katerem je vložena pritožba, vas bo kot pritožnika obvestil o stanju zadeve in odločitvi o pritožbi, vključno z možnostjo pravnega sredstva na podlagi 78. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov.

Kot posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, imate pravico, da vložite pritožbo na naslov: Republika Slovenija, Informacijski pooblaščenec, Zaloška 59, 1000 Ljubljana, telefon: 01 230 97 30, e-pošta: gp.ip@ip-rs.si Informacijski pooblaščenec vas bo skladno s predpisi obvestil o stanju zadeve in njegovi odločitvi o pritožbi.

Pravica do prenosljivosti

V določenih primerih imate kot posameznik pravico, da v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki prejmete osebne podatke, ki se nanašajo na vas in ste jih posredovali upravljavcu. Pod določenimi pogoji lahko zahtevate, da se ti podatki posredujejo drugemu upravljavcu.

Obdelovalci osebnih podatkov

Za naše spletne strani in obdelavo osebnih podatkov skrbimo z našimi zunanjimi sodelavci.

Posredovanje osebnih podatkov

Osebnih podatkov ne bomo posredovali tretjim osebam ali v tretje države, razen v primerih, ki jih določa zakon, kar se nanaša predvsem na primere, če bi podatke zahtevale za to pooblaščene osebe oziroma organi.

Katerim varnostnim ukrepom in ukrepom shranjevanja sledi zavas.si z namenom zaščite vaših osebnih podatkov?

Sledimo ustreznim ukrepom, da bi preprečili neavtoriziran dostop do osebnih podatkov in njihovo zlorabo. Vaše osebne podatke bomo hranili toliko časa, kolikor menimo, da je to potrebno, da bi vam zagotavljali uporabo naših storitev, da bi vam nudili svoje storitve (vključno z urejanjem spletnega uporabniškega računa (če je ta ustvarjen)), da bi upoštevali veljavno zakonodajo, razrešili spore s strankami ter kolikor je potrebno, da lahko nadaljujemo s svojim poslovanjem, vključno z odkrivanjem in preprečevanjem goljufij in drugih nezakonitih dejavnosti. Za vse osebne podatke, ki jih hranimo, velja ta Izjava o zasebnosti. V primeru vprašanj glede določene dobe shranjevanja nekaterih vrst osebnih podatkov, ki jih o vas obdelamo, vas prosimo, da se obrnete na nas prek kontaktnih podatkov, navedenih zgoraj.

Za namen zaščite in varovanja osebnih podatkov, ki nam jih posredujete, uporabljamo ustrezne poslovne sisteme in postopke. Uporabljamo tudi varnostne postopke ter tehnične in fizične omejitve pri dostopanju in uporabi osebnih podatkov na naših strežnikih. Dostop do osebnih podatkov ima le pristojno osebje v času njihovega dela.

Izjava o uporabi piškotov

Kako se uporabljajo piškotki?

Piškotke uporabljamo v različne namene. Omogočajo, da ste na vseh straneh spletnega mesta, med različnimi spletnimi mesti in med uporabo aplikacij prepoznani kot isti uporabnik. Vrste informacij, ki jih zbiramo s piškotki, vključujejo IP-naslov; ID naprave; obiskane strani; tip brskalnika; informacije o brskanju; operacijski sistem; ponudnika internetnih storitev; časovni žig; ali ste se odzvali na oglas; URL, s katerega ste dostopali do našega spletnega mesta; možnosti, ki ste jih uporabili, ali dejavnosti, ki ste jih opravili na spletni strani/aplikaciji.

Naša spletna stran in aplikacije piškotke uporabljajo v različne namene:

Tehnični piškotki: Trudimo se, da bi našim obiskovalcem ponudili napredno, uporabniku prijazno spletno stran in aplikacije, ki se samodejno prilagodijo njihovim željam in potrebam. Tehnične piškotke zato uporabljamo, da bi našo spletno stran prikazali, da bi spletna stran pravilno delovala, da bi si lahko ustvarili uporabniški račun, se vpisali in urejali svoje rezervacije. Za pravilno delovanje naše spletne strani so tehnični piškotki torej nujno potrebni.

Funkcionalni piškotki: Tudi funkcionalne piškotke uporabljamo, da bi si zapomnili vaše želje in vam pomagali pri efektivni uporabi spletne strani in aplikacij. Ti funkcionalni piškotki niso nujno potrebni za delovanje naše spletne strani ali aplikacij, vendar jim dodajo možnosti in izboljšajo vaše izkušnje z uporabo https://doro.si/. Analitični piškotki: Te piškotke uporabljamo za vpogled v to, kako naši obiskovalci uporabljajo https://doro.si/. Tako lahko izvemo, kaj deluje in kaj ne, izboljšamo našo spletno stran in aplikacije, razumemo uspešnost oglasov in komunikacij in zagotovimo, da ostanemo zanimivi in uporabni. Podatki, ki jih zbiramo, lahko vključujejo spletne strani, ki ste jih obiskali, s katerih spletnih strani ste vstopili in izstopili, katero platformo ste uporabili, katera e-sporočila ste odprli in uporabili ter podatke o datumu in času.

O varovanju zasebnosti in o piškotkih



Varovanje zasebnosti

 

Kot na večini spletnih mest tudi pri nas v t.i. loge shranjujemo določene podatke (IP naslov, datum in čas, tip brskalnika, naslov obiskane strani). To je stvar samega strežnika in nam lahko zelo pomaga v primeru nedelovanja strani. Logi se samodejno brišejo po določenem časovnem obdobju.

 

Piškotki (cookies)

 

Ta stran v piškotke shranjuje zgolj podatke o trenutni seji (t.i. PHPSESSID) in o začasnem oz. trenutnem unikatnem id-ju obiskovalca. S pomočjo tega piškotka se izdelki, ki jih dodate v košarico, ohranijo do vašega naslednjega obiska in vam jih ni potrebno ponovno dodajati. Drugih podatkov ne shranjujemo!

Za potrebe spremljanja obiska (štetje obiskovalcev) uporabljamo storitev Google Analytics, ki je nastavljena tako, da ne shranjuje vaših podatkov, poleg tega pa piškotke zapisuje zgolj za našo domeno (kar pomeni, da teh podatkov ne more prebrati nobena druga stran ali storitev).

 

 

PIŠKOTEK

DOMENA

VSEBINA / NAMEN

POTEČE

PHPSESSID

zavas.com

id trenutne seje

ob koncu trenutne seje

tempuserid

zavas.com

začasni id obiskovalca

čez 45 dni

__utma

zavas.com

datum in čas obiska

čez 2 leti

__utmb

zavas.com

čas trajanja obiska

takoj

__utmc

zavas.com

čas trajanja obiska

ob koncu trenutne seje

__utmz

zavas.com

kako obiskovalec pride na našo stran

čez 12 ur

NID *

google.com

id obiskovalca

čez 6 mesecev

 

* Piškotek NID nastavlja Google +1 gumb. Zaenkrat nismo uspeli najti ustrezne implementacije brez sledilnih piškotkov, zato je ta servis začasno izklopljen in piškotka ne nastavlja.

 

Facebook, Twitter, Google+ in ostala socialna omrežja
Če ste ob obisku te strani ostali prijavljeni v socialna omrežja in/ali druge storitve (npr. Facebook, Google, Twitter...), je možno, da vam bodo tudi ta omrežja preko socialnih vtičnikov na tej strani (npr. Facebook "Like" ali Google "G+1") nastavila svoje piškotke. Če teh piškotkov ne želite, se jim najlažje izognete tako, da se vsakič, ko takšno omrežje prenehate uporabljati, preprosto odjavite iz omrežja.

 

Več informacij

 

Priporočamo vam, da si pred morebitnim izklopom preberete, kaj piškotki sploh so in zakaj se uporabljajo:

Kaj so piškotki in kako jih izklopim

Smernice IPRS o uporabi piškotkov

Google privacy policy

Več o storitvi Google Analytics

 

In kaj lahko storim?

 

Če želite, lahko uporabo piškotkov vedno izklopite oz. vklopite v vašem brskalniku. Zavedajte pa se, da po izklopu nekatere storitve na teh (in tudi drugih) straneh morda sploh ne bodo delovale ali pa ne bodo delovale pravilno.

 

IZJAVA O PIŠKOTIH IN O UPORABI PIŠKOTOV

Kaj je piškotek?

Piškotek je majhna količina podatkov, ki je nameščena v brskalnik vašega računalnika ali na vašo mobilno napravo. Tako imenovani "lastni piškotki" so piškotki, ki jih uporablja entiteta, ki upravlja z domeno, preko katerih so nameščeni. Doro-vi piškotki so torej "lastni piškotki". V primeru, da dovolimo drugim, da uporabljajo piškotke prek https://doro.si/ spletne strani in aplikacije, se ti imenujejo "piškotki od drugod". Prav tako obstaja razlika med sejnimi piškotki in stalnimi piškotki. Sejni piškotki obstajajo samo dokler ne zaprete brskalnika. Stalni piškotki imajo daljše obdobje trajanja in niso izbrisani, ko zaprete brskalnik. Trudimo se, da uporabljamo ali dovolimo uporabo piškotkov z najdaljšim obdobjem trajanja 5 let. Samo v izjemnih primerih, na primer iz varnostnih razlogov ali kadar je to zares potrebno, bo piškotek imel daljše obdobje trajanja.

Poleg piškotkov uporabljamo tudi druge tehnologije, ki so podobne piškotkom. Te lahko vključujejo spletne svetilnike (znane tudi kot piksel oznake, spletni hrošči ali gif), sledilne URL naslove ali pakete za razvoj programske opreme (SDK). Spletni svetilnik je majhna grafična slika, ki je velika le en piksel in je lahko na vaš računalnik dostavljena kot del zahteve spletne strani, prek aplikacije, reklame ali HTML elektronska sporočila. S piksli lahko iz vaše naprave prenašamo podatke, kot so vrsta naprave ali operacijskega sistema, IP-naslov in čas obiska. Uporabljajo se tudi za namestitev in branje piškotkov v vašem brskalniku. Sledilni URL naslovi se uporabljajo za določanje spletne strani, ki vas je napotila na zavas.si spletne strani, ali za določanje aplikacije, ki je uporabljena. SDK je koda, vključena v aplikacije, ki deluje kot piškotek in spletni svetilnik.

Vse te tehnologije v tej izjavi o piškotkih skupaj imenujemo "piškotki".

Kako se uporabljajo piškotki?

Piškotke uporabljamo v različne namene. Omogočajo, da ste na vseh straneh spletnega mesta, med različnimi spletnimi mesti in med uporabo aplikacij prepoznani kot isti uporabnik. Vrste informacij, ki jih zbiramo s piškotki, vključujejo IP-naslov; ID naprave; obiskane strani; tip brskalnika; informacije o brskanju; operacijski sistem; ponudnika internetnih storitev; časovni žig; ali ste se odzvali na oglas; URL, s katerega ste dostopali do našega spletnega mesta; možnosti, ki ste jih uporabili, ali dejavnosti, ki ste jih opravili na spletni strani/aplikaciji.

Naša spletna stran in aplikacije piškotke uporabljajo v različne namene:

Tehnični piškotki: Trudimo se, da bi našim obiskovalcem ponudili napredno, uporabniku prijazno spletno stran in aplikacije, ki se samodejno prilagodijo njihovim željam in potrebam. Tehnične piškotke zato uporabljamo, da bi našo spletno stran prikazali, da bi spletna stran pravilno delovala, da bi si lahko ustvarili uporabniški račun, se vpisali in urejali svoje rezervacije. Za pravilno delovanje naše spletne strani so tehnični piškotki torej nujno potrebni.

Funkcionalni piškotki: Tudi funkcionalne piškotke uporabljamo, da bi si zapomnili vaše želje in vam pomagali pri efektivni uporabi spletne strani in aplikacij. Ti funkcionalni piškotki niso nujno potrebni za delovanje naše spletne strani ali aplikacij, vendar jim dodajo možnosti in izboljšajo vaše izkušnje z uporabo https://doro.si/.

Analitični piškotki: Te piškotke uporabljamo za vpogled v to, kako naši obiskovalci uporabljajo https://doro.si/. Tako lahko izvemo, kaj deluje in kaj ne, izboljšamo našo spletno stran in aplikacije, razumemo uspešnost oglasov in komunikacij in zagotovimo, da ostanemo zanimivi in uporabni. Podatki, ki jih zbiramo, lahko vključujejo spletne strani, ki ste jih obiskali, s katerih spletnih strani ste vstopili in izstopili, katero platformo ste uporabili, katera e-sporočila ste odprli in uporabili ter podatke o datumu in času.